ποίημα για σένα: 248 ~ ο Μίλτος Σαχτούρης για τον Αρθούρο Ρεμπώ

ποίημα για σένα

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

248 ~ ο Μίλτος Σαχτούρης για τον Αρθούρο Ρεμπώ

Miltos Sahtouris for Arthur Rimbaud

***

Αρθούρε, Ε Αρθούρε!

Για να μη τους ξεχνάμε

Σήμερα ας πούμε πως είμαι στη Νέα Ορλεάνη,
δεν έχω ούτε ένα τσιγάρο στην τζέπη μου, ούτε
έναν παπαγάλο πράσινο στο δωμάτιό μου.
Την ίδια εποχή χιλιάδες ποδήλατα τρέχουν εδώ
κι εκεί στη βιβλιοθήκη μου, στέκει κι ένας
άνθρωπος από χρυσάφι.
Είπα στη Νέα Όρλεάνη κι ούτε δεκάρα
στην τζέπη μου. Όμως στη βιβλιοθήκη μου έχω
ένα ολόχρυσο πτώμα που με κοιτάζει μ' εκατομμύρια
δολάρια καί τ' όνομά του λέγεται...
Αρθούρος Ρεμπώ

από τη συλλογή "Καταβύθιση" 1991

Μίλτου Σαχτούρη: Ποιήματα 1980-1998
εκδ. Κέδρος, 2001


ακόμα:
- o Μίλτος Σαχτούρης στην Κίχλη
.

Ετικέτες ,

6.5.14

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home