ποίημα για σένα: 135 ~ η Κική Δημουλά στον Άθω Δημουλά

ποίημα για σένα

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

135 ~ η Κική Δημουλά στον Άθω Δημουλά

***

Απόσπασμα από το "Απροσδοκίες"
Στον Άθω Δημουλά

Θεέ μου τι δεν μας περιμένει ακόμα.

Κάθομαι εδώ και κάθομαι.
Βρέχει χωρίς να βρέχει
όπως όταν σκιά
μας επιστρέφει σώμα.

Κάθομαι εδώ και κάθομαι.
Εγώ εδώ, απέναντι η καρδιά μου
και πιο μακριά,
η κουρασμένη σχέση μου μαζί της.
Έτσι, για να φαινόμαστε πολλοί
κάθε που μας μετράει το άδειο.

Φυσάει άδειο δωμάτιο.
Πιάνομαι γερά από τον τρόπο μου
που έxω να σαρώνομαι.

Νέα σου δεν έχω.
Η φωτογραφία σου στάσιμη.
Κοιτάζεις σαν ερxόμενος
χαμογελάς σαν όxι.
Άνθη αποξηραμένα στο πλάι
σου επαναλαμβάνουν ασταμάτητα
το άκρατο όνομά τους s e m p r e v i v e s
s e m p r e v i v e s - αιώνιες, αιώνιες
μην τύχει και ξεχάσεις τι δεν είσαι.


από την Ποιητική Ανθολογία 1987, 52 φωνές
εκδ. Πρόσπερος, 1988
.
28.4.10

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home