ποίημα για σένα: 120 ~ ο Γεώργιος Δροσίνης στον Κωστή Παλαμά

ποίημα για σένα

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

120 ~ ο Γεώργιος Δροσίνης στον Κωστή Παλαμά

***

Απόκριση στον Παλαμά
...Πώς αλλιώς
να σε πω; o συνοδοιπόρος,
χαίρε...

ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ

Συνοδοιπόροι ναι, μαζί κινήσαμε
στης Τέχνης το γλυκοξημέρωμα — όμως
με του καιρού το πέρασμα, χαράχτηκε
του καθενός μας χωριστός ο δρόμος:

Εσύ το Ωραίο μες στα μεγάλα ζήτησες
κι' εγώ στα ταπεινά κι' αποριμένα,
και δούλεψες το μπρούντζο και το μάρμαρο
κι' άφησες τον πηλό της γης σ' εμένα.

Στις αλπικές χιονοκορφές ανέβηκες
και στάθηκα στις λιόφωτες ραχούλες'
αρχόντισσες και ρήγισσες οι Μούσες σου
κι' εμένα ψαροπούλες και βοσκούλες.

Εσύ στης δάφνης τ' ακροκλώναρα άπλωσες
κι εγώ σε κάθε χόρτο και βοτάνι'
στεφάνι έχεις φορέσει από δαφνόφυλλα -
λίγο θυμάρι του βουνού μου φτάνει.


από την Ποιητική Ανθολογία του Λίνου Πολίτη, βιβλίο έκτο.
εκδ. Γαλαξία, 1967

.

Ετικέτες

11.11.09

1 Comments:

Η μαγεια στην ταπεινη απλοτητα του Δροσινη!
Ο Μοναδικος Παλαμας, με τα μεγαλεια του
στην φτωχεια του...και ο ταπεινος Μεγας επισης
Δροσινης με μερσεντες και σωφερ...

Σάββατο, Απριλίου 26, 2014 3:46:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home