ποίημα για σένα: 68 ~ ο Ναπολέων Λαπαθιώτης στον Μήτσο Παπανικολάου

ποίημα για σένα

Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

68 ~ ο Ναπολέων Λαπαθιώτης στον Μήτσο Παπανικολάου

***

[Σπίρτο]

Μητσάκι μου, μου φαίνεται πως αδικείς το πνεύμα μου!
Δεν είμαι σπίρτο, φυσικά, σαν κάποιους από σας
- αλλ' έχω, καθώς τό 'νιωσες,πιστεύω κι απ' το γεύμα μου,
τίτλους λαμπρούς, οικόσημα, περγαμηνάς χρυσάς!

Πιστεύω να καμάρωσες τ' αρχοντικό σερβίτσιο μου,
και το μικρό μου το λακέ με την οικοστολή.
Όταν υπάρχουν όλ' αυτά και βρίσκεις και ψωλή,
το παραπάνω το μυαλό, τι να το κάνεις Μήτσο μου;...

Εφ' ω και σε χαιρέτησα
Αντώνα η σερέτισσα


(1933)

από το Οκτασέλιδο του Μπιλιέτου - τ.10, Ιούλ.1996
.
14.6.08

32 Comments:

http://antigrafon.blogspot.com/

Σάββατο, Ιουνίου 14, 2008 8:40:00 μ.μ.  

Όμορφα! χαίρομαι που απέκτησα μικρό αδελφάκι!

Λυπάμαι μόνο που πρέπει να το πω και στη μαμά μου!

Η καημένη... θα χάσει την ησυχία της γιατί την είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν μπορεί πια να κάνει παιδιά και χαιρόταν το σεξ ελεύθερα με τους τρεις μπαμπάδες μου!

Γιατροί να σου πετύχουν!

Kαλορίζικο πάντως!
...αν ενδιαφέρεστε να ριζώσει.

Κυριακή, Ιουνίου 15, 2008 6:33:00 μ.μ.  

Το είδα πιο προσεκτικά και επιτρέψτε μου μια υπόδειξη:

Είναι χρήσιμο να βάλετε σε αλφαβητική κατάταξη τους αντιγραμμένους λογοτέχνες που αντιγράφετε, ώστε να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας να βρίσκουν εύκολα κάποιον που τους ενδιαφέρει για να τον αντιγράφουν, εξ αντιγραφής της αντιγραφής μου.

Και να ευχηθώ να αποκτήσετε κι εσείς γρήγορα ένα "αδελφάκι"!

Να σημειώσω ακόμα ότι συμφωνώ απόλυτα με το λόγκο σας:

"Η αντιγραφή δεν αποτελεί συνιδιοκτησία
και δεν θεμελιώνει κανένα δικαίωμα."

Και λυπάμαι που κάποια από τα τεμπλέητ που έχω επιλέξει δεν επιτρέπουν την αντιγραφή με τον εύκολο, συνηθισμένο, τρόπο και θέλουν λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω.

Ελπίζω να μη χάνετε, εξ αυτού του λόγου, κι άλλον απ' τον πολύτιμο χρόνο σας!

Κυριακή, Ιουνίου 15, 2008 6:51:00 μ.μ.  

Σε νοσοκομείο δουλεύετε;
Θα ξοδέψτε όλο το μπεταντίν.
Το κλέβετε και το φέρνετε σπίτι;

Τρίτη, Ιουνίου 17, 2008 2:08:00 π.μ.  

Nαι, σε νοσοκομείο στην ...Καλιφόρνια.

Περάστε για μετάγγιση.

Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008 4:26:00 μ.μ.  

Βρε Κωστή συγνώμη αλλά τα ζητάει ο οργανισμός αυτού του ...πράματος....του Σου μου του ή Σου ξου μου ή όπως στην οργή το λένε.
Κατ`αρχήν ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ βγείτε από την ανωνυμία πίσω από την οποία κρυβόσαστε, θεός ξέρει για ποιούς λόγους!
Να δούμε τη φάτσα σας,να μαθουμε ποιο το φύλο σας,το ονομάτεπώνυμό σας, τί δουλειά κάνετε και πού, τη διεύθυνση του σπιτιού σας και της εργασίας σας καθώς και τα τηλεφωνά σας, στοιχεία τα οποία εγώ έχω στη διάθεση του καθένα και μετά μιλάμε.
Αλλιώς πάρτε 32 ευρώ, τα κόμπλεξ σας και τα ψυχολογικά σας προβλήματα και απαλλάξτε μας από την παρουσία σας.

μμμμμμμμμάκια μπουλούκο...πάω Ραφήνα...τα λέμε αύριο.

Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:20:00 π.μ.  

Paliokatharmata. Leronete to blog.

Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:35:00 π.μ.  

Για μια φορά δώσατε τη σωστή απάντηση. Εννοώ οτι προσθέσατε ένα ποίημα ακόμη. Κι ας το αντιγράψει και ο πάπας. Το πολύ πολύ να το διαβάσουν μερικοί ακόμα. Αυτός δεν είναι ο στόχος; Και άμα κάνουν και μια αναζήτηση θα βρουν και τα άλλα εδώ. Αφού εδώ είναι η πηγή.
Βάλτε λοιπόν μια ταμπέλα πάνω δεξιά :Εδώ παίρνετε ελεύθερα.
Το γεγονός ότι οι παραθέσεις σας είναι αξιόπιστες και βιβλιογραφικά τεκμηριωμένες δεν υπάρχει περίπτωση να το αμφισβητήσει κανείς.
Και κάνετε κι ένα Ιστολόγιο με τις προσωπικές σας απόψεις ή του Χατζιδάκι, αλλά χαλαρό. Και αν μου επιτρέπετε να το βαφτίσω να το λέτε Ερανίσματα.

Αυτά για την ώρα. Μη λερώνουμε και πολύ:)

Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:29:00 μ.μ.  

Ανώνυμε, ανώνυμε, ανώνυμε, ανώνυμε και ανώνυμε,
οι σωστές απαντήσεις είναι ειδικότης μου. Όλα τα άλλα περί "απαγόρευσης" αντιγραφής, δεν είναι παρά στην φαντασία σας. Το αντίθετο ισχύει. Στόχος μου δεν είναι μόνον να αντιγράφω, αλλά και να αντιγράφομαι. Έδωσα ήδη τη σχετική απάντηση εδώ:
Πάντως, για ό,τι αφορά στο νέο μπλογκ http://antigrafon.blogspot.com/, χαίρομαι πολύ που υπάρχει. Και βρίσκω ότι έγινε στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης του ίντερνετ. Τι καλύτερο από την περαιτέρω διάχυση κάποιων από τoυς ποιητές που ανεβάζω; Και οφείλω να πω ότι όποιος/όποια το άνοιξε, κάνει εξαιρετικές επιλογές. Κάτι που δεν κάνω εγώ σε όλα τα μπλογκς μου, λόγω αυστηρής προσήλωσης στην θεματολογία, άνευ αξιολόγησης.
Μακάρι να εμπνεύσω κι άλλους και να ανοίξουν περισσότερα.

…και όπως φαίνεται με αντιγράψατε για να κάνετε το τελευταίο σας σχόλιο.

Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε εσείς, όπως και όλοι όσοι δεν γράφουν την πηγή πληροφόρησης, (προσέξτε: γράφω για πηγή πληροφόρησης) είναι ότι πάσχετε από έλλειψη γενναιοδωρίας προς τους αναγνώστες σας, στους οποίους δεν επιτρέπετε να μάθουν κάτι περισσότερο. Ίσως γιατί εμπλέκετε στο ίντερνετ τα επαγγελματικά σας και θέλετε να πουλάτε τις γνώσεις σας ακόμα κι εκεί ή - στην καλύτερη περίπτωση - να τις χρησιμοποιείτε για να πουλάτε μούρη και αυθεντία.

Ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό, λοιπόν. Το ίντερνετ είναι το βασίλειο της αντιγραφής και δεν χρειάζεται καμμία "ταμπέλα πάνω δεξιά: Εδώ παίρνετε ελεύθερα." Προσωπικώς, χαίρομαι πολύ όταν αντιγράφουν τα βιβλιοφιλικά ποστς μου.

Στην αξιοπιστία των παραθέσεών μου, πάλι, ποτέ δεν αναφέρθηκα ούτε έδωσα καμμιά μάχη για να την υποστηρίξω και ούτε με ενδιαφέρει αν τις αμφισβητεί κάποιος ή όχι - κι αυτό στην φαντασία σας είναι.
Άλλοι είναι αυτοί που τρώνε το χρόνο τους για να ψάχνουν σε περιοδικά και βιβλία ώστε “να τσεκάρουν την πιστότητα των αντιγραφών μου”. Και άλλοι είναι αυτοί που στρίβουν α λα γαλλικά και φοβούνται τα στοιχήματα.

Χαίρομαι που σας άρεσαν οι απόψεις του Χατζιδάκι, αλλά μπλογκ με τις προσωπικές μου απόψεις δεν σκοπεύω να κάνω. Για όσο καιρό, τουλάχιστον, εξακολουθώ να μην ενδιαφέρομαι κι εγώ να διαβάζω μπλογκς με προσωπικές απόψεις, με αναμνήσεις από την παιδική ηλικία, με σώψυχα και με υπαρξιακά προβλήματα ή με λογοτεχνικές ασκήσεις εκατοντάδων χιλιάδων μπλόγκερς. Επομένως, δεν χρειάζεται να γίνετε νονός μου - βρείτε άλλα βαφτιστήρια.

Θα σας παρακαλούσα, όμως, να γίνετε νονός του ανώνυμου - του ίδιου ανώνυμου - που έχει γράψει ΟΛΑ τα αλλοπρόσαλλα σχόλια αυτού του ποστ. Μαζί και το κόπυ πέηστ άλλου σχολίου που αντέγραψε (αντιγράψατε) από ΕΔΩ, ή από ΕΔΩ, και που αυτή τη φορά δεν θα διαγράψω, όπως αναγκάστηκα να κάνω όταν το ξαναέκανε (ξανακάνατε) άλλες 7 φορές κόπυ πέηστ και στα άλλα μου μπλογκς.

Aναμένοντας την ...τελετή ονοματοδοσίας γι αυτό το είδος του σχολιαστή, όπως και γι ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ του μπλόγκερ,

διατελώ μετά περιεργείας
Κουσουμού

.

Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 6:04:00 μ.μ.  

http://giorgosmixos.blogspot.com/2008/05/blog-post_8589.html

Αυτό νομίζω πως σας απαντάει και σας "περιγράφει" πιο καλά μέσα στη μυθοπλαστική φορά του.
Βαφτίστε το εσείς.

Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 11:01:00 μ.μ.  

Με πιάσατε!
Μ' αρέσει να με προσέχουν.

...αν και δεν αντιλαμβάνομαι την μυθοπλασία. Εκτός αν εννοείτε το σενάριο της ταινίας απ’ όπου και το τραγούδι.

Οφείλω, πάντως, να σας ευχαριστήσω γιατί το αγαπώ πολύ. Πολύ. Και στις δύο εκδοχές του. (μήπως μπορείτε να φανταστείτε γιατί ο συνθέτης άλλαξε το “καμένο χαρτί μου” της πρώτης κινηματογραφικής εκτέλεσης, με το “ανάσα, πνοή μου” της δεύτερης; Αν σας πω, θα εκπλαγείτε!)

Σας δίνω και την δεύτερη εκτέλεσή του, από τον συνθέτη αυτή τη φορά, για να την κάνετε κόπυ πέηστ στον κύριο Μίχο (ΑΝ τον ...γνωρίζετε), ώστε να αναρτήσει στο ποστ του και τις δύο εκτελέσεις - είναι μισό έτσι όπως το έχει:

"Ξημερώνει πάλι", του Σταμάτη Κραουνάκη, από ζωντανή ηχογράφηση της παράστασης: H κλασσική συνταγή

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 1:50:00 π.μ.  

Είστε για τα σίδερα και οι τρεις. Ο ένας αποκαλύπτει τις αντιφάσεις του άλλου. Συμπλεγματικοί που θέλετε δόξα.
Με τι κότσια κυρία μου;
Κοιτάχτε πως ομολογεί την κόμπλα του ο φίλος σας:

Διακινδυνεύω, γράφοντας αυτές τις γραμμές, να βρεθώ στο περιθώριο της πνευματικής ζωής, που έτσι κι αλλιώς βρίσκομαι, παρ'όλες τις φιλότιμες προσπάθειες μου να διατηρήσω την αυταπάτη που θρέφει συνειδήσεις, ότι η πνευματική τουλάχιστον παρουσία μου, με τις σπάνιες μέχρι ανύπαρκτες εμφανίσεις της στο γραπτό λόγο, συμμετέχει στην αμφισβήτηση κυρίαρχων κανόνων, που ορίζουν την έννοια "πολιτισμός", και να εισπράξω ίσως τον χλευασμό και την περιφρόνηση των αυτόκλητων (αυτό δεν είμαστε όλοι μας;) υπερασπιστών του επικυρωμένου από τις δογματικές αυθεντίες ρόλου της τέχνης στη ζωή του ανθρώπου.



Αντε θα τα ξαναπούμε όταν θα έχετε γίνει πιο πολύ ρεζίλι. Τώρα θα υπάρχει σιωπή. Μπας και καταλάβετε ότι έχετε γίνει τα φαιδρά σκοτεινά πρόσωπα των ιστολογίων.
Αν έχει όρεξη κανένας άλλος να γελάμε ας σας αναλάβει.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 2:09:00 π.μ.  

Χαιρετώ την ωραία παρέα!

Ο ανώνυμος τον Μαζώ βρήκε να διαλέξει από του Μίχου; Δεν το ήξερα ότι ακούει Μαζωνάκη! Έτσι και τον πάρει χαμπάρι ο παραποιητής, το γλειφτρόνι το άνευ χαρτοφυλακίου, θα τον ξεφωνίσει στις πέρα γειτονιές!

Ε ρε και να σφίξουνε κι άλλο!

Κυρία μου, σας ακολουθώ κατά πόδας στα μηδενικά σχόλια, λέει ένας θαυμαστής μας φανατικός!

Δείτε εδώ και απολαύστε σεμνότητα ποιητική!

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 5:36:00 μ.μ.  

Μην τρώτε την ώρα σας.
Όλες οι απαντήσεις εδώ:

http://giorgosmixos.blogspot.com/2008/06/blog-post_04.html

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 8:58:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:14:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:15:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:15:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:16:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:16:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:16:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:16:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:16:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:17:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:20:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:21:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:22:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:22:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:47:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 10:02:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Σάββατο, Ιουνίου 28, 2008 8:18:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Σάββατο, Ιουνίου 28, 2008 8:23:00 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δευτέρα, Ιουνίου 30, 2008 1:09:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home