ποίημα για σένα: 62 ~ ο Μίλτος Σαχτούρης στον Οδυσσέα Ελύτη

ποίημα για σένα

Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

62 ~ ο Μίλτος Σαχτούρης στον Οδυσσέα Ελύτη

***

Τα περιστέρια του νεκρού

Στον Οδυσσέα Ελύτη

Δε δίνω αίμα στις φλέβες των πουλιών
και τα ποτάμια μου κρατήσαν τα νερά τους
επάνω στα ψηλά βουνά τρεις βίγλες έχω στήσει
μεσ' στη σπηλιά μου φύλαξα τους αετούς

Ελάτε βγήτε στον κάμπο περιστέρια μου
με τις γαλάζιες κορδέλες στο λαιμό σας
ελάτε βγήτε με το φεγγάρι στην καρδιά
σα θα σηκώσω την ταφόπετρά μου

Αργοπεθαίνουν γύρω μου τ' άλλα πουλιά
ελάτε βγήτε στον κάμπο περιστέρια μου
ελάτε βγήτε σφαγμένα περιστέρια μου


από την συλλογή "Παραλογαίς" 1948 -
Μίλτου Σαχτούρη: Ποιήματα 1945-1971
εκδ. Κέδρος, 1977

.

Ετικέτες ,

21.5.08

1 Comments:

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008 9:57:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home