ποίημα για σένα: 57 ~ ο Μιχαήλ Άγγελος στην Βιττόρια Κολόννα

ποίημα για σένα

Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

57 ~ ο Μιχαήλ Άγγελος στην Βιττόρια Κολόννα

Michelangelo Buonarroti for Vittoria Colonna

***

Στη Βιττόρια Κολόννα

(απάντηση σ' ένα σοννέτο της)

Πνέμα μακάριο, που τη γέρικη καρδιά μου
κρατάει στη ζήση, η φλογερή σου αγάπη μόνο,
που μέσ' στα τόσα με στοχάζεσαι αγαθά σου
και χώρια απ' άλλους πιο καλούς με ξεχωρίζεις,
καθώς στα μάτια μου άλλοτε, τώρα στο νου μου
ίδια μού δείχνεσαι και βάλσαμα μού φέρνεις,
γιατί όσο κι' αν στομώνει την ελπίδα ο πόνος,
πιο λίγο ο πόθος δεν ανάβει την καρδιά μου.

Σ' εσέ λοιπόν, που με στοxάστηκες, για τέτοιο
δώρο γλυκό μέσα στα μύρια βάσανά μου,
το ευχαριστώ, που σου χρωστάω, γραφτό σού στέλνω.
Τι απρέπεια θάτανε και καύχηση μεγάλη,
άθλιες σ' εσένα ζουγραφιές ν' αντιχαρίσω
για πλάσματά σου ολοζώντανα και ωραία.

μτφ: Τάκης Μπάρλας


από την Ανθολογία της Ευρωπαϊκής και
Αμερικανικής Ποιήσεως
" του Κλέονα Παράσχου
εκδ. Παρουσία, 1999

- πρωτοδημοσιεύθηκε στη Νέα Εστία, 1-5-1944

.

3.4.08

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home