ποίημα για σένα: 48 ~ ο Διονύσης Καψάλης στον Γιώργο Κοροπούλη

ποίημα για σένα

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

48 ~ ο Διονύσης Καψάλης στον Γιώργο Κοροπούλη

***

Στον ίδιο σταθμό
Στον Γιώργο Κοροπούλη

Και χρόνια τώρα τα βαγόνια
φεύγουν με τη δική μας κλήρα,
κι εμείς εδώ, σαν τον Φιλύρα,
γεννάμε πόνους και τριζόνια.

Το ξέρω, κι άπλωναν σεντόνια
έξω στους δρόμους που δεν πήρα'
κρυώνω, σχόλασε η μοίρα
τις ρίμες σαν τα χελιδόνια.

Σχόλασε η μέρα, και τα τραίνα
φεύγουν γυρεύοντας Παρίσι
σαν όνειρα επιταγμένα'

για μια στιγμή στο αλισβερίσι,
τα μάτια που είδα φωτισμένα
για μένα θά 'χανε δακρύσει.
1993


από τη συλλογή Μπαλάντες και Περιστάσεις
εκδ. Άγρα, 1997

.

Ετικέτες ,

17.1.08

4 Comments:

Μέτριο.

Σάββατο, Ιανουαρίου 19, 2008 9:27:00 π.μ.  

Aφού έχεις απωθημένα κριτικού ποίησης γιατί δεν γράφεις κάτι παραπάνω σαν να ήσουν ένας κανονικός κριτικός;

...να κάνεις, τουλάχιστον, δημιουργική την εμμονή σου;
:-)

Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2008 3:24:00 μ.μ.  

Περιηγητής είμαι. Δεν έχω απωθημένα κριτικού. Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2008 10:44:00 μ.μ.  

Έχω τεμπέλικο μυαλό και είμαι και τεμπέλα αναγνώστρια. Μέχρι τα τετράστιχα των ημερολογίων αντέχω να διαβάζω.

Τα ποιήματα που βλέπετε εδώ, απλώς τα αντιγράφω από βιβλία που έχω για να στολίζω τα ράφια μου. Δεν τα έχω διαβάσει ποτέ μου!

Παρασκευή, Ιανουαρίου 25, 2008 11:28:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home