ποίημα για σένα: 40 ~ ο Μιχάλης Γκανάς στον Γιώργο Κοροπούλη

ποίημα για σένα

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

40 ~ ο Μιχάλης Γκανάς στον Γιώργο Κοροπούλη

***

Σονέτο
Στον Γιώργο Κοροπούλη, παραγγελιά

Χρόνια-χαρτιά, γραμμένα-διαβασμένα
μ' ένα καημό αμίλητο στο βάθος
και μια χαρά αξόδευτη, σαν πάθος
που θ' άλλαζε της μοίρας τα γραμμένα

αν έβρισκε μια κοίτη να κυλήσει
και μια ζωή που ήξερε τι θέλει'
όχι απλώς ανώδυνα τα τέλη
και ανεπαίσχυντα σχεδόν να σβήσει.

Αγάπη μου, που σ' έντυσα στα μαύρα
και οι καθρέφτες ράγιζαν μπροστά σου,
φόρεσε φωτοστέφανο την αύρα

ενός κορμιού που καίγεται και στάσου
γυμνή κι όλο θυμό απέναντί μου,
σωτήρας μου και είσοδος κινδύνου.


από την ανθολογία Ανθοδέσμη - Ποιήματα και
τραγούδια για μια νύχτα

εκδ. Άγρα, 1993
.

Ετικέτες ,

1.12.07

2 Comments:

Μπροστά στο ποίημα που κέντησες για μένα, έχω μείνει άλαλη και παγωμένη.Ακόμα δεν μπορώ να κουνηθώ.Να κατέβω κάτω στο ταμείο να εισπράξω τα λεφτά.Μάλλον πήρες μαζί σου κατά λάθος το δελτίο παροχής υπηρεσιών.Αν σου μείνει λίγος χρόνος στείλτο σε παρακαλώ, το έχω ανάγκη.

Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009 4:16:00 π.μ.  

Ωχ!

Να υποθέσω ότι είσαι η "Μαρία Πολυδούρη";

Τετάρτη, Απριλίου 22, 2009 4:35:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home